top of page
Søk
  • Forfatterens bildeBente Sandnes

Jentetur!


Jeg har blitt veldig glad i det som nå har blitt en ny trend, har jeg fått inntrykk av i hvertfall og det er hengekøyetur. Er ikke så dreven for dette var min andre gang men det er så behagelig å ligge i. Mye bedre enn telt kan man trygt si.


Denne gangen dro jeg sammen med to av mine bestevenner som jeg har kjent siden jeg gikk på ungdomskolen så vi har kjent hverandre noen år. Det blir jo sånn at når en får barn å slikt så finner en på bare mindre og mindre sammen så dette var veldig koselig.

Vi visste av en fin plass ved et fint vann i skogkanten langt fra folk og der er det så fint og rolig, bare masse mygg og knott. Det var sykt mye av det utpå kvelden men vi klarte å kose oss likevel.

Skravla gikk ,fisken hoppet, fuglene hørte vi nå hele natta og det var bare ro å kos. Ingen ser vel på meg som en friluftsperson og det er jeg vel heller ikke men liker meg godt ut et døgn når været er fint og har godt selskap, noe jeg alltid er heldig å ha på turer.


Det fine med en hengekøyetur er utsikten når en har lagt seg og våkner. Og ikke er det klamt og varmt heller.

Dette bildet er litt zoomet inn fra køya, og det er bare vakkert. Fikk meg ny sovepose i bursdagsgave så kan kanskje ikke skrive at det ikke er varmt når en våkner for det var det i posen min denne gang, men veldig heldig med temperaturen og nesten ikke regn.

Jeg gleder meg til og ta med meg mann og barn senere i sommer og kanskje noen andre vil være med meg så det blir flere turer å.


Jeg anbefaler alle å prøve en natt i hengekøye i stedet for telt for det er så mye bedre å sove, men denne gangen hadde jeg ikke strammet køya stramt nok så ble litt ekkelt å sove utpå natta, for køya siger jo litt ned .

GOD SOMMER!!



19 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page